Cementownia Warta S.A. z przyjemnością ogłasza początek procesu rebrandingu, który ma na celu odświeżenie wizerunku marki i lepsze odzwierciedlenie jej nowoczesnych wartości. Zmiany te wpisują się w strategię dalszego rozwoju firmy oraz umacniania jej pozycji na rynku. Zmiana identyfikacji wizualnej obejmie szereg działań na płaszczyźnie online i offline, w tym m.in. modernizację oznakowania zewnętrznego infrastruktury Spółki czy odświeżenie szat graficznych materiałów komunikacyjnych.
Zmiany, które zaszły w logotypie, mają pokazać innowacyjne i nowoczesne oblicze Cementowni Warta S.A. i są jednocześnie odpowiedzią na trend nowoczesnych przedsiębiorstw, w ramach której stawia się komunikację związaną z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową
Centralnym elementem rebrandingu jest nowy logotyp, który właśnie wprowadzamy. Jest on symbolem naszego zaangażowania w innowacyjność, jakość oraz bliskie relacje z klientami. Wierzymy, że nowa identyfikacja wizualna będzie lepiej oddawać naszą misję i wizję, które od lat pozostają niezmienne i mieszczą się w idei „Budowania Bezpiecznego Jutra”.
W nowej identyfikacji wizualnej dominuje zieleń – ta koresponduje z ekologią, ochroną środowiska i szeroko rozumianym zrównoważonym rozwojem.
Zieleń staje się symbolem działań Spółki na rzecz redukcji emisji, recyklingu surowców czy stosowania nowych technologii przyjaznych środowisku.
Nowa identyfikacja wizualna Cementowni Warta S.A. to podkreślenie wysokich standardów realizacji wyrobów i doskonalenia systemu zarządzania środowiskowego z jednoczesnym zachowaniem najwyższej troski o ekosystem.